onsdag 28. januar 2015

Intro jakt



Introkurs i jakt utgår i 2015.








Intro i jakttrening med instruktør Aase Ramsrud


Aase Ramsrud


Jeg vil begynne med å takke avd Bergen og Omegn for at jeg ble invitert som instruktør.



Har alltid vært interessert i hund og hundetrening. Jeg fikk min første retriever- i 82,og har opp igjennom årene prøvd de fleste treningsmetoder. For min del, er klikkertrening den metoden som uten tvil har fungert best.
På mine kurs ønsker jeg å gi andre inspirasjon til å ha det gøy med hundetrening. Det er viktig for meg å formidle at hundetrening er mer enn å få hunden til å "høre på deg".
Målet er at hund og eier skal ha det hyggelig i tillegg til at de lærer noe (selvsagt) :)



Jeg har nå 2 hunder, Zaffie f 2008 en"jaktgolden" Med Zaffie trener jeg lydighet,og ellers er besøkshund .

Fivel er en jaktlabrador, født i mars 14. Med han trener jeg først og fremst jakt og spesialsøk + hundesporten nosework.

Jeg er utdannet agronom og dyrepleier, men jobber som  instruktør. Jeg er utdannet gjennom Canis hundeskole, - hvor jeg har vært franchisetager i 7 år.  Nå driver jeg Lahaugmoen hundesenter sammen med 3 kollegaer. 

Jeg driver også Qrutrøk of Norway som er en nettbutikk med jaktutstyr for retrievere:)



Jeg ser frem til ei fin uke sammen med dere i flotte Hemsedal!




Aase Ramsrud 
Qrutrøk of Norway AS 
Bakkavegen 98 
3520 Jevnaker 
Norway 

Mob. +47 455 11 455 
www.qrutrokofnorway.no